Re: Niespodzianki po zmianie p³yty ?

Autor: Krzycho (westbam_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 25 Nov 2000 - 17:57:07 MET

Andrzej wrote:

> Jakich niespodzianek mogê siê spodziewaæ po wymianie p³yty g³ównej na now±?
> Czy bêdê
> musia³ od nowa instalowaæ czê¶æ programów i sprzêtu - modem , karta
> sieciowa , itp ?
>
> Andrzej

jest jeszcze lepszy sposob na to zeby zainstalowac wszystko bez reinstalacji
systemu
przed wymiana plyty uruchom komputer i w menedzerze urzadzen-> urzadzenia
systemowe usun BIOS typu PLug'n'Play potem wylacz kompa zmien plyte i odpal na
nowo sprzed Ci sie doinstaluje a programow zadnych juz nie musisz reinstalowac
no chyba ze nie masz plytki do windy wtedy naprawde masz problem
aha jesli masz plytke z Windowsem to przed wylaczeniem kompa lepiej ja zgraj na
dysk
Krzycho