Moze ktos pomoze

Autor: cache (cache_at_viper.pl)
Data: Sat 25 Nov 2000 - 10:10:06 MET

Cze,
moj stary komp zamarl, na poczatku troche szwankowal, pozniej nie konczyl
ladowania windowsow, a pozniej nie wydawal z siebie juz nawet tego
pierwszego pikniecia, i zadnego obrazu. Pewien "spec" zdiagnozowal padniecie
plyty, wymienilismy proc na stary, wszystko poodlaczalismy, zmienialismy ram
i nic nie ruszal. Ale gdy poszedlem na gielde z plyta tam nastepny spec za
10zl powiedzial mi ze plyta dziala, uruchomil ja na chwile ze swoim
sprzetem. Ja wiec juz zupelnie nie wiem co padlo, nawet zasilacz wymienilem
i nic.
Moze ktos z Was sie domysli o co chodzi.
Komp : k6200/k575 (oba z plyta sprawdzalem), fic pa2005, ram raczej dziala
bo mam duzo kosci w domu, z ktorymi kompa sprawdzalem, po odlaczeniu dyskow
i grafa i tak nie ruszal?
sorry za takiego dlugiego posta, ale chcialem problem opisc obrazowo.
____
cache cache_at_viper.pl
http://www.viper.pl/~cache