Re: problem z pamięcią

Autor: Justyna Biała (nell_at_cafe.surfnet.pl)
Data: Sat 25 Nov 2000 - 09:30:23 MET

Cześć!

On Fri, 24 Nov 2000 20:37:16 +0100, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> wrote:
>Albo pamięć jest uszkodzona, albo ta płyta akurat jej nie lubi. FIC VA-503+
>akurat jest dość grymaśny jeśli chodzi o pamięci :(
> [...]
>Tak czy tak, postaraj się wymienić kość na inną (najlepiej zupełnie inną,
>a nie tylko inny egzemplarz).

Za godzine będę w sklepie z całym sprzętem. Obiecali mi, że wymienią na taką,
która zadziała. Nie wiem jeszcze jak ich przekonać, aby dali mi pamięć innego
rodzaju ( być może maja tylko jeden rzut), zobaczymy.

Oczywiście, żadne zmimany w ustawieniach biosu nic nie dały.
Jedyna moja szansa w tym, że inna pamięć w tym sklepie zadziała z moją płytą.

dzięki za pomocną radę

nell
[Justyna Biała]

ps. czy już poprawnie koduję polskie ogonki?