Re: Monitory: CTX czy MAG

Autor: Piotr Ulatowski (ulatowski_at_poczta.fm)
Data: Fri 24 Nov 2000 - 00:40:02 MET

Mam CTXa 711F i sobie go bardzo chwalę, jeszcze nigdy nie miałem tak dobrego
monitora. Flatrony się chowają. A co do wyboru między MAG a CTX to MAGa
miałem kiedyś i się popsuł (ale to była 15''). Nie mówię że są gorsze od CTX
ale jak ktoś raz się zawiódł to już mu uraz zostaje.

Pozdrawiam
Piotrek

Użytkownik "Bartlomiej Sniezynski" <sniezyn_at_uci.agh.edu.pl> napisał w
wiadomości news:8vgf6u$14t$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...