Re: IBM DTLA czy SEAGATE Barracuda

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 24 Nov 2000 - 23:10:09 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) panku, twierdzi
ze.......
: a) IBM DTLA 30,7GB 7200obr, co najmniej ATA66 (nie wiem czy nie ATA100)
: b) Seagate Barracuda 30GB 7200obr, ATA66
: ceny są porównywalne..
: no i który lepszy??

Raczej IBM, chociarz jestem zagorzaly seagate'ciarz to realiosta -
IBMy sa obecnie najwydajniejsze. Cos tam sie rozni ludzie ostatniop
skrazyli, jednak jak to sie mowi - i swietny dysk pasc moze, a slaby
zyc dlugo i szczesliwie.

przeciwko Baracudzie przemawia to ze sie cholernie grzeje. Jesli
myslbisz o skaldowaniu duuuuzych plikow to moze Seagate Uxx? Jednak
Barracuda sie przegrzewa i pada :(

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|