Re: końcówki sieci do Linuksa

Autor: Marcin Marski (marski_at_go2.pl)
Data: Fri 24 Nov 2000 - 22:02:09 MET

, zresztą można zainstalować linuxa po lanie (boot z dyskietki -
> minimalna instalka a reszta po lanie).
>

> Maciek

Robiłeś to kiedyś? To mam prośbę podziel się informacjami, bo ja nie za
bardzo wiem jak to zrobic. Utknąłem na BOOTP, karty po MACach sa
rozpoznawane w jadro wkompilownana obsługa nfs, ale nie za bardzo sobie
radze ze startem z serwera bo nie wiem jak zrobic na nim NFS, gdyby mozna
było prosić o pomoc, to byłbym wdzięczny.
UIN68419783