Re: Pentium 4

Autor: igoR (igs_at_graphic-designer.com)
Data: Fri 24 Nov 2000 - 17:16:19 MET

"Macius" <mg_macius_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> ;-))
> OK!
> Sorry - pomylka, Ty juz nie jestes zaslepionym Intelowcem ;-)))
> Czekam na nastepnego ;-))

Prosze bardzo: :-)

Od _roku_ szczesliwie i z przyjemnoscia pracuje na Intelu..
Do tej pory AMD nie zaproponowal _nic_ konkurencyjnego
w tym segmencie rynku - a rozwiazania konkurencji sa zbyt
drogie.

Plyta ASUS XG-DLS / dwa procesory (obecnie juz niemal
zabytkowe) Intel Xeon III 550
Zgodnie z testami praktycznymi jest wydajniejszy
(wlasnie nie tyle 'szybki" - co _wydajny_ )
przy graficznych obliczeniach od Makowego G4
( PIII, AMD nawet w to nie wliczam)

zapewne trzeba bedzie sprzet wymienic
Co koledzy AMD-kowcy maja mi do zaproponowania
wzamian? Chyba nie zostawicie mnie z (fuj, fuj,) Fosterem?
(czy jak mu tam bylo) :-))

czekam na polemike

--
pozdrawiam