Re: Jakie P3 do ASUS P2B?

Autor: < NiN > (adipaw_at_kki.net.pl)
Data: Fri 24 Nov 2000 - 15:22:37 MET

> Mam P2B pcb REV 1.12, płyta posiada dwie ciekawe zworki - zworka VCORE
> zwiększa napięcie rdzenia procesora o 0.1V, zworka VIO zwiększa
> napięcie zasilania chipsetu i ramu do 3,5V. Pracuje stabilnie przy
> FSB=133MHz (AGP=2/3 FSB) i 140 lub 150 MHz, jednak potrzebuje bardzo
> dobrych pamięci. Przy FSB=140 lub 150 MHz mogą być kłopoty z kartami
> AGP ( np VooDoo3 3k nie chodzi). Najlepszy do tej płyty jest CuMine
> 650/700 (mam slotowy 650, chodzi praktycznie od rana do wieczora na
> 866 MHz bez zawieszeń).

Masz racje rozmawialem dzis z Product Menager 'em z TCH components od ASUSa
i sam przyznal ze nie ma przeciwskazan do tego aby obslugiwala plyta PIII
Copp lecz i to podkreslam roznie to bywa zalezy to od modelu plyty i samego
procesora, mieli kilka przypadkow ze w/w procki na w/w plytach nie chodzily.
Wiec widac masz szczescie. Ty masz PIII 650 na Slot1 ale z nominalna 100
(6*100) podkrecasz ja na (6*133) a jak jest z tymi co nominalna maja 133 ???
i sa na FPGA ?