Re: problem z modemem2

Autor: ~ KYS ~ (kys_at_poczta.fm)
Data: Fri 24 Nov 2000 - 13:42:48 MET

po pierwsze czy to jest modem na ISA, czy PCI... (ale Phantom to chyba PCI).

Jezeli PCI:
- jezeli Win nie wykrywa modemu, to trzeba przywrocic ustawienia fabryczne
bios'a (zewrzec zworke). - wylaczona obsluga modemu w biosie.
Modem musi sam sie znajdowac w Win'ie i wtedy bedzie wszystko OK!

--
          ~ KYS ~
|   http://kys.prv.pl
|   e-mail: kys_at_poczta.fm