HELP ! SB Live OEM + SPDIF

Autor: Kuba Skublicki (kubas_at_veracomp.pl)
Data: Fri 24 Nov 2000 - 13:24:54 MET

Hello.

Posiadam SB Live - pierwszą wersję, jaka się pojawiła - dodatkowo w
wersji OEM.
Karta ma wyprowadzony na pinach sygnał - SPDIF-OUT.

Ostatnio stałem się również posiadaczem Creative DTS2500 z dekoderem
D.Digital.

Pytanie : jak uruchomić to nieszczęsne wyjście na SB ???
Korzystałem z opisu dostępnego na
http://www.chip.pl/offline/1999-07/strona%20150%20-%20nobilitacja%20-%20wstep.htm

ale coś to nie działa ... jakieś pomysły ?????

Mam WinDVD 2000, PowerDVD - u znajomego z tymi wersjami D.Digital w
filmach chodzi ok (tylko że on ma SB Platinium ... )

Kubek
[ ICQ : 34087008 ]