Re: CDROM TEAC 532S SCSI

Autor: Remigiusz Franek (remigiusz.franek_at_hogart.com.pl)
Data: Fri 24 Nov 2000 - 10:29:03 MET

> ojjj o wiele - srednia predkosc odczytu audio to x22 - danych
> stala ok x40. Obraz pltyki na dysku w 2.5 min - tego zaden Teac
> nie potrafi.
> Poza tym jestem ciekaw czy Teac wystarczy do nagrywarek x12 -
> podejzewam ze bedzie mial problemy poniewaz on czyta tracki audio
> z x16 predoscia (czasem zdaza mu sie troszeczke szybciej)

Przez roku uzywalem Teac 523S i nie wiem skad wziales predkosc x16. U mnie z
reguly przy pelnej plytce predkosc zgrywania audio byla x26 (srednia z
calego dysku, zaczynal od 22 konczyl na 30-31) oczywiscie bez zadnych
znieksztalcen.
Obraz plyty 3 minuty, ale to ze wzgledu na roznice w predkosciach Teac=32 a
Plextor=40. Poza tym mialem kumpla ktory wlasnie Plextora wymienil na Teac
bo Plekstorek mial duze zastoje przy przechodzeniu z jednego tracka do
drugiego.

Remi.