Re: Karta do PC z wyjsciem optycznym?

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Fri 24 Nov 2000 - 09:46:11 MET

"Adam Grzybowiński" wrote:
[...]
> Moze byc samo wyjscie optyczne, bo mam juz LIVE!, ktore robi za karte muz.
> A moze jest sposob by dorobic/dokupic rozszerzenie o wyjscie opt. do LIVE! ?
> Pozdrawiam.

Ma to np. AOpen na Yamasze 744 (chyba tylko wersja najbogatsza, z
dodatkowym śledziem, cena chyba ok. 150 PLN). Ja nie mogłem znaleźć,
więc kupiłem Aureal Vortex 2 Superquad Digital (240 PLN dałem) i w sumie
jestem z niej bardzo zadowolony. Ale niestety Aureal został kupiony
przez Creaturę i nie wiadomo jak będzie ze sterami.

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm