Re: jaki proc K6-2 pod DivX

Autor: Gabriel Bieńkowski (gabriel_at_techcomp.com.pl)
Data: Fri 24 Nov 2000 - 09:16:23 MET

Dziwne.
Ja mam AMD-K6-2 350MHz na płycie VIA , RAM 64 MB 100 MHz , karta S3 Trio
3D/2X 8MB AGP, i chodzi w miarę dobrze (w miarę, ponieważ przy filmach o
super jakości, czuć, że czegoś mu brak).
Ale na większości filmów jakość jest wystarczająca.

Nie wiem, czy to ma tak duże znaczenie, ale dodam, że filmy idą z dysku
IBM 13,2 GB, 2MB cache, 7200 rpm, i przez kontroler UDMA-66 z naprawdę
niezłym transferem.

Może to jest tylko subiektywne odczucie, ale ja jestem zadowolony.

Dodam także, że po wsadzeniu VooDoo3 3000 16MB odczułem różnicę.

Pozdrawiam
Gabriel Bieńkowski