Re: Problem z pamiecia L2 cache oraz slabe osiagi CPU

Autor: Roman Lewiński (renrom_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 24 Nov 2000 - 06:37:51 MET

W wiadomości: <3A1BEB72.204FA5A9_at_iname.com>
do grupy dyskusyjnej: pl.comp.pecet,
Radoslaw Sokol napisał(a):

>L1 cache: 2000.4 MB/s
>L2 cache: 512.2 MB/s
>Memory: 330.1 MB/s

No i zeby ponownie bylo dziwnie, to ja u siebie w domu nie mam nic o
L1 i L2 ... Oto co mi wyswietla po zakonczeniu testu:

This machine does not seem to have any cache.

Main memory speed -- 48,4 MB/s 21,7 nd/byte (100%) [reading] 30,0 clks
Effective RAM access time (read) is 173 ns (a RAM bank is 8 bytes
wide)
Effective RAM access time (write) is 172 ns (a RAM bank is 8 bytes
wide)

"Authentic AMD" AMD-K6(tm) 3D Clocked at 362,7 MHz. Cache ENABLED.
W przypadku Closked at 362,7 to wyswietla taki zegar pod Windows.
Kiedy uruchomilem pod Dosem to zegar pokazywal juz 400,4MHz ale
pozostale wyniki pozostaly bez zmian.

Probowalem uruchomic program z roznymi opcjami np -t0, -d ale nigdy mi
nie pokazalo wartosci L1 i L2.
W pracy mam Celerona 400 i uruchomilem program z opcja -t0 i wtedy
pokazalo wartosci L1 i L2. Kiedy uruchamiam bez zadnej opcji to nie
pokazuje.

Co w koncu jest nie tak z moim sprzetem?
Dzisiaj zanosze procek i pamiec do kumpla i jak bedzie bez zmian, to
znaczy, ze mam walniety procek.

Podobno kiedys byla walnieta partia AMD K6-2 400. Jakies podszlifowane
modele. Slyszales cos o tym?

Pozdrawiam .....

--
_/_/   Roman Lewiński   _/_/