Re: Flatron 795FT i nie tylko

Autor: Zader (zader_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 23:07:49 MET

        Witam mam taki monitor, bez plusika i jest OK, zadnych problemow z
ustawieniami, ale jak juz tu ktos napisal trzeba kilkanascie miinutek
odczekac az sie rozgrzeje, moze faktycznie trafiles pechowy egzemplarz, jak
mozesz to sprubuj reklamowac, jakas gwarancja czy inne takie.

            Pozdrawiam ZADER

Użytkownik Michał Rymaszewski <mrymasz_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8vhe9k$p9d$1_at_kujawiak.man.lodz.pl...