Problem z modemem2

Autor: Jacek00 (1_at_1.1)
Data: Thu 23 Nov 2000 - 16:50:29 MET

Jeszcze raz ja z tym samym problemem
"Ostatnio kupiłem sobie modem Zoltrix, nie wiem jaki modwel ale to nie wazne
i mam z nim taki problem, włożyłem go i zainstalowałem,wszystko ok,próbuje
podłączyc go do telefonu i nic,przy próbie połączenia sie z internetem (z
numerem tp sa)wyskakuje mi takie coś: "bład 680: brak sygnału wybierania.
Sprawdz czy modem jest własciwie podłączony do sieci telefonicznej".
Kombinowałem na rózne sposoby z tym modemem i nic .Pomóżcie mi bo nbaprawde
nie wiem co jesyt, czy to moze byc wina modemu czy moze lini telefonicznej?"

Mam jeszcse jedno pytanie czy to moze byc wina sterowników?ja mam wina 98 a
ten modem nie nalezy do najnowszych (zoltrix phantom)

--
Jacek Kustra
Koordynator Serwisu