NetSeller - czy oni wiedza co sprzedaja ?

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Thu 23 Nov 2000 - 14:39:22 MET

Ostatnio w NetSellerze jest "promocja" monitorow Panasonic PL-70-I (w Lorien
tez ale u nich mozna monitor obejrzec), cena atrakcyjna cos okolo 1300zl,
dzwonie i pytam czy to wypuklak czy plaski - odpowiedz : Jest plaski tak jak
LG flatron bo to ten sam kineskop - niech pan kupuje bo zostaly tylko 2 !
 na drugi dzien zostalo ich tylko 8 :-))) Tu mnie troche smiechawa zdjela
bo z tego co wiem to LG ma maske kratowa (stripe pitch) natomiast Panasonic
zwykla delte (dot pitch), o czym mozna przeczytac zarowno na
www.panasonic.com jak i www.netseller.pl . I to mnie troche dziwi, dlaczego
panowie z NetSeller'a chca nabic klienta w butelke ? Przeciez ten PL-70-I
nie jest plaski on ma tylko krotki kineskop. Czy cos takiego nie podpada za
bardzo ? Final byl taki ze nie kupilem of coz PL-70-I tylko wyszarpalem kase
na NEC'a FE 750 i kupilem w firmie gdzie mozna sobie sprzet obejrzec i
przetestowac przed zakupem.

Piotr