Magistrala na MSI K7T Pro

Autor: Tomasz Gajek (tomgajek_at_wp.pl)
Data: Thu 23 Nov 2000 - 13:30:17 MET

Witam grupe
Mam durona 600 na MSI K7T Pro (bez mozliwosci zmiany mnoznika) 128 ram
pc133, otoz moje pytanie brzmi : czy ktos z was probowal bawic sie na takim
zestawie w podkrecanie magistrali, u mnie niby do 111 MHz nic sie nie
dzieje, ale nie wiem czy po czasie szlag nie trafi np. karty video (TNT2 m64
na AGP) lub RAM-u (ustawionym na host+33). A przy okazji jesli ktos
eksperymentowal z optymalizacja ustawien biosu na tej plycie to za wszystkie
wskazowki bede rownie wdzieczny.

TOmal