Re: Szukam progr'a do rozpoznawania mowy

Autor: Zbigniew Okoń (okon_at_fnet.pl)
Data: Thu 23 Nov 2000 - 04:22:33 MET

23 lis 2000, MarciN pisze:

>Coś chyba zamieścili na CD w ostatnim (grudniowym) numerze PC World
>Computer.

Zgadza się. IBM ViaVoice w wersji IIRC 98. W tej wersji współpracuje z MS
Office itp. Za miesiąc ma być na CD Entera, tym razem przystosowane do
współpracy ze SmartSuite.

>Nie instalowałem ani nie czytałem co to takiego i po jakiemu sie do niego
>gada, ale może to nawet coś fajnego...(w przeciwieństwie do nudnej
>gazety...)

Raczej do zabawy niż do czegoś innego. No i oczywiście nie ma co liczyć na
rozpoznawanie mowy polskiej.

Pozdrawiam -

--
Zbigniew Okoń                                     o k o n @ f n e t . p l
Prawo i komputery               h t t p : / / p r a w o . f n e t . p l /