Re: Drukowanie bialego koloru

Autor: MarciN (marcin_kaz_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 Nov 2000 - 02:03:12 MET

> Kupić biały tusz???

Po co wydawać kasę na (drogi) biały tusz ;-) lepiej poczekać aż czarny się
wyczerpie lub wyblaknie (to nawet lepsze). Jakieś dwa lata na
nasłonecznionym parapecie powinno załatwić sprawę :-)

...a tak poważnie to nie słyszałem o takich cudach :-(
Podejżewam, że drukowanie całej (białej) kartki na czarno z wyjątkiem
białego napisu jest raczej poronionym pomysłem...?

Pozdrawiam
MarciN