Odp: Intel 740 problemy!!!

Autor: Jarek (szyrek_at_go2.pl)
Data: Thu 23 Nov 2000 - 01:29:55 MET

Użytkownik Krzysiek <sokros_at_rozanka.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8vhaq7$6ul$1_at_main.repcio.net...
> Dlaczego na sterownikach w wersji 4.0 nie moge odtworzyc filmow w formacie
> DivX ( komp sie wiesza) a na starszych wersjach sterownikow wszystko
chodzi
> bez problemu? Czy ktoś ma tez podobne problemy z ta karta?
> Pozdrawiam

mam taka sama karte, sterowniki 4.0 i wszysciutko chodzi bez problemu
moze sprobuj przeinstalowac sterowniki i dac jakies nowe codeki;
a moze cos sie krzaczy w windowsach?
pozdrawiam
jarek