PixelView TV stary i nowy - kamera

Autor: Janusz B. (SKASOWAC_TO_jb23_at_go2.pl)
Data: Thu 23 Nov 2000 - 00:56:12 MET

Witam!

Mam stara karte PixelView PV-BT878P+ /FM a niedawno odkkupilem kamere do kart
PixelView. Okazalo sie, ze ta nowa kamera ma inne zlacze niz stara karta!
Po prostu wtyczka nie pasuje do mojej karty.

Mysle, ze elektronika jest zgodna, tylko wtyczka inna. Taka glupia
przejsciowke, to sobie sam potrawie zlutowac, tylko niech ktos mi pokaze
schemat. Moze ktos ma spis pinow - jaki do jakiego podlaczyc?

Pozdrawiam!

--
Janusz B.
przy odpowiedzi na maila usuń "SKASOWAC_TO" z adresu!