Re: Jakie głośniki?

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Thu 23 Nov 2000 - 00:25:18 MET

Użytkownik "Marcin Folek" <kelof@_!_home.com> napisał w wiadomości
> Moze wyjdzie wiecej niz 250zl, ale polecam Creative FPS1000 (albo jak nie
> zalezy tobie na 4, to pc works.. 2 + sub.).. raczej nic tanszego i
> dajacego w miare porzadna jakosc nie dostaniesz...

Niedawno mialem okazję przesłuchać kilka głośników z subwooferem, różnych
firm, w cenach od 250 zł. Np. Encore (nie pamiętam symbolu, cena ok. 280 zł).
Do słuchania miałem specjalnie przygotowaną spokojną muzykę, taką jaką lubię.
Najgorzej wypadł zestaw z dużymi, płaskimi głośnikami (flat) - tak
plastikowego dźwięku jeszcze nie słyszałem. Encore niestety nie był wiele
lepszy, zwłaszcza przy chrypiącym lewym głośniku, ogólnie brak basów, wysokich
tonów... Zdecydowałem się na zestaw Creativa Cambridge SoundWorks Digital (2
głośniki, subwoofer, wejście SPDIF), który od początku służył za zestaw
referencyjny. Różnica w brzmieniu jest tak duża, że przełknąłem konieczność
wysupłania ok. 460 zł... i radzę Ci - poczekaj na gwiazdkę, dozbieraj, bo jest
różnica między wyrzuconym 250 zł a dobrze zainwestowanym 460... :-).

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki