Re: Miganie diody - czy to normalne (Teac CD W54E) ?

Autor: Jan Kobior (jkobior_at_rubikon.pl)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 19:11:56 MET

On Tue, 21 Nov 2000 19:41:26 +0100, "Adam Salamon" <adi_at_klub.chip.pl>
wrote:

>Kupilem niedawno nagrywarke jak w temacie.
>Zastanawia mnie ciagle miganie diody (tej z prawej strony) obojetnie czy
>plyta jest wlozona do napedu czy nie.
>Czy u was jest tak samo ?
>
>Pozdrownia:
>Adam Salamon

        Witam

   Prawdopodobnie z tym napedem dostales CD. Tam jest odpowiedz.
To jest normalne, naped skanuje czy jest wlozona plytka. Jak Cie to
denerwuje to wylacz powiadomienie o wlozeniu plytki w panelu
sterowania WIN9x (pod NT trzeba poczynic odpowiednie wpisy w
rejestrze)

Pozdrawiam

Jan Kobior
jkobior_at_rubikon.pl