nagrywanie Audio -problem

Autor: Beero (beero_at_go2.pl)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 17:16:28 MET

Czesc!

Ostanio jak nagrywam plytki z muzyka, czy to z mp3 czy z wave to wystepuja
trzaski i szumy. Pierwsze tracki sa dobre dopiero reszta ma szumy. Urzywam
nero i jak dotad nie bylo problemu. Mysle ze to nie jest sprawa softu bo
dotej pory bylo wszystko dobrze. Raz kiedy sluchalem mp3 z kompa tez
slyszalem szumy (plik byl ok). A wiec moje pytanie: czy nagrywajac pliki
muzyczne ida przez karte muzyczna, bo moze to wlasnie od niej wszystko sie
robi. Moja nagrywarka to yamaha 4416s. Prosze o wszylkie sugestie co moze
byc zle.

pozdrawiam
Beero