Re: Plustek OpticPro P12 i AMD Duron 700

Autor: Andrzej Lawa (alawa.news_at_pd80.warszawa.sdi.tpnet.pl)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 15:24:58 MET

Użytkownik "JacekK" <mmjk_at_mtl.pl> napisał w wiadomości
> Słuchajcie dzieciaki, ja nie mam czasu na głupie teksty jak ktoś się nudzi
> niech idzie na chat.

Słuchaj niby nie-dzieciaku!

Po pierwsze nie dziwię się, że pytanie o połączenie procesora (AMD Duron 700
to oznaczenie procesora) bezpośrednio do skanera budzi wesołość.

Po drugie odpowiadasz na list kogoś (AFAIR Radosław Sokół), kto zadał ci
pewne konkretne pytania i jeśli na nie nie odpowiesz, nikt ci nie będzie w
stanie pomóc.

> Mam problem, skaner nie działa z tym rodzajem płyt i może już ktoś to
> przerabiał ....

AMD Duron 700 to nie jest płyta tylko procesor. Podaj kompletną konfigurację
sprzętową i programową (i faktycznie lepiej udać się na listę związaną z
używanym systeem operacyjnym) - bez tego ani rusz - i przestań stroić
fochy.