Re: problem z nagrywaniem cd-r

Autor: Marcyn (marcyn_at_post.com)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 14:38:48 MET

"Lukasz Jakubowski" <lukasz_at_in-tra.com.pl> wrote

> Nie mam doswiadczenia z taka sytuacja, ale z tego co slychac na grupie,
> jednoczesne zainstalowanie wielu programow do nagrywania naraz bywa
> zrodlem roznych dziwnych problemow.

tylko jesli masz nagrywarke SCSI
z IDE nie ma konfliktu - ja np mialem 10 programow na raz zainstalowanych
(po zakupie nagrywarki {zreszta tej co w temacie} chcialem potestowac, ktory
mi najbardziej pasuje)

co do problemu - niestety nie mam pomyslu - a ewentualne odpowiedzi ludzi co
beda radzic abys wylaczyl DMA to bzdura - ten model Plextora chodzi
doskonale z DMA, a nawet lepiej z niz bez ! - ale jesli wylaczenie pomoze
(mimo wszystko sprawdz to) to znaczy IMHO, ze cos jest nie tak z nagrywarka

** pozdrawiam
** mailto:marcyn_at_post.com
** http://www.marcyn.prv.pl - temporary down
** UIN# 52027861