Re: Informatyk... a coz to takiego?

Autor: Deibral (deibral_at_interia.pl)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 18:40:26 MET

A przemysl taka akcje. Klient dzwoni do informatyka" Panie nie mam ikonek,
komputer nie dzial bo widze tylko C:\ i nic nie moge zrobic..!!!"
"informatyk" na to:"Panie oj to powazna awaria, musze przyjechac, ale to
kosztuje 200zl za godzine pracy." Klient: "Dobra panie, ja mam termin z
robota na jutro, musze miec dzisiaj komputer...przyjezdzaj pan!".
Informatyk:"Dobrze, bede za godzine". I inkasuje 400 zl za dwie godziny
pracy rzekomego naprawiania systemu (co ogranicza sie do ustawienia
Bootgui=1 lub costam (sys, reinstalka itd)). Takim "informatykiem i ja moge
byc, a ludzie niech sobie gadaja "znajomy informatyk". No nie?

Pozdrowka
Deibral