Re: Jaki programik do zdalnych uruchomien programikow pod win 98 ...??

Autor: Airwolf (airwolf_at_astercity.net)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 12:43:47 MET

>=20
> O ile sie orientuje, to VNC bedzie akurat...

Tak, ale korzystaj=B1c z VNC odpalasz programy na innym komputerze
w sieci i bawisz si=EA nimi na... tym w=B3a=B6nie innym komputerze w =
sieci...

Pytanie jest sformu=B3owane niezbyt jasno, mo=BFe r=F3wnie dobrze =
chodzi=E6
o zabaw=EA nimi na zdalnym komputerze, przy wykorzystaniu
swojego komputera jako terminala - wtedy VNC i inne tego typu programy
jak najbardziej si=EA nada, ale wydaje mi si=EA raczej,
i=BF chodzi o uruchamianie oprogramowania zgromadzonego na zdalnym
komputerze, na lokalnej maszynie - wi=EAc tutaj, odpowiedniejsze =
b=EAdzie
udost=EApnienie zasob=F3w tego=BF zdalnego komputera za pomoc=B1 sieci
microsoft networks na ten przyk=B3ad - oczywi=B6cie niekt=F3re =
udost=EApnione
przez zdalny komputer programy nie uruchomi=B1 si=EA, z powodu np. braku
odpowiednich wpis=F3w w rejestrze lub plik=F3w konfiguracyjnych.

--=20
- - Tomasz Sopy=B3o - - - - - - - - - - - - - - - - - -
 airwolf_at_astercity.net airwolf_at_skrzydla.com
http://www.skrzydla.com http://latajace.skrzydla.com
- - UIN#: 2303703 - - - - - - - IRC: #lotnictwo - - -