Re: Jak skutecznie oczyscic ze smieci Windows 98?

Autor: Hallucinogen (hallucinogen2_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 23:26:03 MET

Użytkownik "Cezary" <studio_at_carson.com.pl> napisał w wiadomości
> Podczas pracy pod WIN'98 coraz czesciej zdaza mi sie zawieszanie systemu.
> Jak wiadomo moze byc wiele powodow ale zakladam, ze chodzi mi o smieci w
> windowsach ktore powoduja bledy.
Hi!
Same pliki raczej niewiele przeszkadzają poza zajmującym miejscem natomiast
ważne jest okresowe odchudzanie rejestru spróbuj regok30.bat potrafi nieźle
wyszczuplić rejestr jest free i tylko chyba w polskiej wersji 37kb w zipie.
Do sprzątania nie tylko rejestru ale i skutecznego odinstalowywania
aplikacji bezpiecznego chyba najlepszy jest Norton CleanSweep ale trzeba go
używać zawsze od samego początku zainstalowania windy.