slaby(?) wynik w 3DMark2000

Autor: Paweł Rączka (ghost_at_jasna.tarnow.pl)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 22:19:36 MET

Witam poskladalem kilka dni temu nowy komputer i zaskoczyl mnie wynik
3DMark`a2000
Oto moja konfiguracja

Abit SE6, Celeron633_at_950 128MB RAM
Dyski: Seagate BarracudaII 30,6GB ; IBM DTLA 30,7GB
Geforce2 MX PixelView
Detonatory 6.31
SBLive!
Wszystko to pracuje pod kontrola Win200 Prof. PL

Wynik osiagniety przez 3DMark2000 to 3283

Wylaczylem wszystkie zbedne programy (ICQ, serwer FTP...) Pamiec w biosie ma
nastepujace ustawienia:
RAS To CAS Delay 2
RAS Precharge Time 2
Latency Time 2

Co zrobic????
Wydaje mi sie ze to troche zbyt slaby wynik

--
Paweł Rączka   ghost_at_jasna.tarnow.pl
GSM/SMS: (0)604-955-768