Gdzie kupić Matroxa G400?

Autor: StefaN (himber_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 21:48:29 MET

Chciałem skorzystać z porady uzyskanej w tej grupie i kupić do celów DTP kartę
Matrox Millenium G400 32MB. Okazuje się, że jest to senne marzenie; karty obecne
są jedynie w cennikach ale nie w sklepach. Dotrałem też w końcu do głównego
(podobno) importera tych kart (nazwy firmy nie wymieniam ze względów
reklamowych) i okazało się, że ... też nie mają, bo niedługo ma już być na rynku
G450, więc G400 jako "przestarzałej" nie opłaca się sprowadzać. Kiedy jednak to
"niedługo" nastąpi - nie wiadomo. Taka jest rzeczywistość.
A może ktoś z uczestników tej grupy ma do sprzedania Matroxa G400 32 MB w dobrym
stanie za uczciwą cenę?
Proszę o kontakt na konto: himber_at_poczta.onet.pl
StefaN