HELP - ATI RAGE 128 Xpert 99

Autor: pjotr_at_poland.com
Data: Tue 21 Nov 2000 - 21:05:07 MET

Witam
mam karte jak w temacie i sprawia mi pewne problemy. Po instalacji
sterownikow z zalaczonej plyty tuz po starcie windoza 98 po prostu zawiesza
sie przy trybie 16 lub 32 bitow i przy pelnym przyspieszeniu sprzetowym.
Problem znika po ustawieniu kolorkow na 256 lub wylaczeniu przyspiechy.
Karta jest na 100 % sprawna (byla w serwisie). Wiem, ze trzeba cos
pokombinowac ze sterami, ale niestety zapomnialem jak to bylo :(
Za helpa bede bardzo wdzieczny

--
&&& pjotr_at_poland.com &&&