Re: sblive'a abit be6II i modem na ISA

Autor: Piotr Gajda (gajdap_at_zt.tarnow.tpsa.pl)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 20:28:48 MET

> mam pytanko czy na kompie (ABIT BE6II, PIII 500, 128 MB, TNT2 diamond
viper
> 770, sblive na slocie 4 PCI i Zoltrix 33,600 na ISA) jest mozliwosc aby
> modem zklocal prace HPT366?
>
> probowalem juz roznych zmian (Sblive byl juz na kazdym slocie...) i nic...
> nadal win2k sie wiesza... (ACPI wylaczone...) nie ma konfliktow przerwan
> (tzn. ja ich nie widze zarowno przy starcie jak i pod windowsami...)
>
> zostal juz tylko modem i cd-rom (TEAC 32x)...
>
> moze ktos mial cos podobnego? pare osob z www.pc.com.pl (board)
zasugerowalo
> zmiane modemu za zew. tylko szkoda cos kupis i potem nadal mniec kompa
> zawieszajacego sie...

ta sama plyta glowna (raczej taka sama) i idac od gory
agp: geforce 256DDR
pci - wolny
pci - pixel view
pci - sb live!
pci - scsi advansys'a
pci - wolny
isa - wolny
dziala wszystko bez problemow
a ty masz prolblem z modemem??? - tez tu dzialal (na isie)
slot w ktorym jest scsi jest bez irq sharing i tam zawsze dziala wszystko,
co jest ze zlaczem pci,
chyba ze w biosie recznie konfigurujesz przerwania irq i wsadziles gdzies z
innym urzadzeniem

jezeli masz modem ustawiony na na drugiego com'a to albo wylacz go w biosie,
albo baw sie jumperkami

Piotrek