Re: Quick Time

Autor: Wojt_at_s
Data: Tue 21 Nov 2000 - 19:54:27 MET

> czy jest gdzies w internecie NORMALNA instalka tego ustrojstwa? Czyli nie
> jakies installery ktore pozniej lacza sie z FTPem Apple'a i sciagaja
reszte
> przez pol dnia, albo installer z 7MB DAT'em ktorego ostatnio sciagnalem,
> cieszylem sie ze w koncu FULL DEMO :), a tutaj komunikat ze period time
> expired..... i znowu laczy po UPDATE'a.... ech... juz mi lapska opadaja z
> tym QT... A moze jest jakis inny programik co odtwaza MOV'y????

jak masz ten plik cache to bol z glowy ( QuickTimeInstallCache.qdat )
potrzebny jeszcze 0.5MB plik ( QuickTimeInstaller.exe )
stworz katalog C:\Program Files\QuickTime
i tam wrzuc te dwa pliki razem, odpal installera ktory juz nie bedzie chcial
sciagac tego ponad 6 MB pliku i wybierz wersje full
jeszcze z astalavisty sciagnij "KeyMakera" (ja sciagnalem do wersji 4.1.1
"cr-q411a.zip")
i sobie zarejestruj

jak nie masz tego pliku cache to przy sciaganiu wybierz ze masz najszybsze
lacze
(LAN) wtedy powinno sciagnac sie szybko; jak wybieralem zgodnie z prawda
(56kbps) to rzeczywiscie chcial ciagnac pol dnia,
przy koncu sciagania przekopiuj plik cache w inne miejsce "na przyszlosc"