Re: problem z modemem

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 15:37:48 MET

Użytkownik Jacek00 <1_at_1.1> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vdsg7$v8e$1_at_mail2.trader.pl...
> a jesli i to nie pomoze,(bo pewnie nie) to co jeszcze moze byc?

Duzo rzeczy, trudno to stwierdzic jednoznacznie. Modem trzeba by sprawdzic
na innym kompie lub inny modem na twoim kompie. Jezeli modem by dzialal na
innym kompie to moze byc jakis konflikt u ciebie, albo probel z systemem.
Moze on jest zesputy po prostu :( Moze tez byc problem z linia telefoniczna,
ja np. mam juz dosc TP SA bo ciagle mam problem z nimi. Dlatego ostatnio
podlaczylem sobie Netie i jestem bardzo zadowolony z jakosci polaczenia.
Sprobuj jeszcze gdzies zadzwonic przez modem i zobacz co wtedy. Jesli ten
modem to Phantom to moze byc ze jest po prostu zepsuty.

Pozdrawiam
    Misiek - Piotr Misiewicz

e-mail : misiekpm_at_poczta.onet.pl
icq uin : 10419779