Dziwne pliki z systemie win98SE.

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 15:28:50 MET

Witam wszystkich

Za kazdym razem jak odpalam sysytem w katalogu Windows sa tworzone dwa
nastepujace pliki :

fffcb3db_{AA3038A0-BFC0-11D4-9035-A8E560EFDA7E}.tmp
fffcb3db_{AA3038A1-BFC0-11D4-9035-A8E560EFDA7E}.tmp

Pliki te sa zerowej wielkosci, ale po np. 10 odpaleniach systemu jest ich
juz 20 itd. Szukam i szukam i nie moge dojsc od tego co to jest i co przy
starcie tworzy te pliki. Raz udalo mi sie zrobic ze te pliki sie nie
tworzyly i myslalem ze wiem o co chodzi, ale jak przeinstalowalem system i
zrobilem to samo to tym razem to nie pomoglo. Zauwazylem, ze dzieje sie to
po zainstalowaniu Offica 2000 (moj system to Win98SE). Myslalem, ze to
Findfast cos robi, ale teraz nawet nie jest zainstalowany. Wylaczylem
wszystko co sie odpala przy starcie windy, a to i tak sie robi. Musi byc cos
jeszcze czego nie widze ??? Ktos wie o co chodzi ??? Strasznie mnie to
drazni. Wydaje mi sie ze kiedys w tej samej konfiguracji tego nie bylo, bo
chyba bym zauwazyl setki dziwnych plikow o zerowej wielkosci w katalogu
Windows. Nie chce mi sie ciagle tego kasowac.

Pozdrawiam
    Misiek - Piotr Misiewicz

e-mail : misiekpm_at_poczta.onet.pl
icq uin : 10419779