Re: Odzysk danych

Autor: trsr / B0r_at_ (B0r_at_)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 15:49:01 MET

>Hi
>Mam na dyskietkach wieloczę?ciowe archiwum i jedna z dyskietek padła.
>Plik wypełnia cał? dyskietkę i scandisk nic tu nie poradzi (nie ma gdzie
>przepisać klastra).
>Czy jest jaki? sposób na uratowanie danych?

Oprocz kopierow (o czym wspomnial tu jeden z groopowiczoow), bylo kiedys
takie narzedzie z pakietu Nortona, ktore nazywalo sie Disktool. Dzialal on w
ten sposob, ze podczas skanowania zawartosci po natrafieniu na Bad sectora,
po kilkukrotnym odczytaniu jego zawartosci probowal zapisac do tegoz sektoru
dane. W wiekszosci przypadkow udawalo mu sie :)) - i odzyskiwany byl sektor,
a czasami nawet i dane. Jesli nie znalazles kopiera, o ktorym byla wczesniej
mowa i Disktool-a, to podobna funkcje ma zaaplikowany grzebacz
(www.bora-group.prv.pl) z pakietu 'Wirtualnego systemu plikow'..... (z tym,
ze w nim mozna i w ten sposob probowac odzyskiwac bad sectory na dyskach
twardych ;>>)

Pozdrawiam