Re: zwisy kompa - Duron700 + NMC8TAX + RivaTNT2

Autor: MaxMa (marcin_at_catv.retsat1.com.pl)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 13:02:25 MET

Uzytkownik "Sauron" <qed_at_poczta.fm> napisal w wiadomosci
> Sprawdz chlodzenie procka

Niedawno walczylem z Vanta. I doszedlem do dwoch rzeczy
1. Sprawdz czestotliwosc pracy grafiki ( pamiec i chip - glownie pamiec).
Standardowo bylo 100 MHz chip i 125 pamiec - karta wieszala sie tak jak u
Ciebie po zmianie chip 115, pamiec 117, CAS 2 wszystko chodzi OK.
2. Sprawdz chlodzenie grafiki.

Do ustawiania czestotliwosci polecam TNTClk.