Duron600 podkrecanie - same konkrety

Autor: delete 1-st word after _at_ (loREZ_at_akukuspamerze.poland.com)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 12:47:15 MET

Probowalem podkrecic za pomoca zmiany fsb ale sie wieszal. Pomoglo
dopiero wyczyszczenie CMOS.

Interesuja mnie SZCZEGOLY od osob ktorym sie udalo przetaktowac D600.
Jakie konkretnie proponujecie ustawic napiecia (w biosie mam 2 rodzaje
napiecia dla proca), czy zwiekszac fsb, i w jakim stosunku? Acha, nie
mam zbyt mocnego wiatraka, ale nie wykluczam dokupienie. Chcialbym
jednak wpierw troche przetaktowac proca na tym co mam.