Re: Polowanie na autora I love you - Montuje grupe Watsonow, aby

Autor: El presidente (postmajster_at_interia.pl)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 09:58:12 MET

On Tue, 21 Nov 2000 01:36:12 +0100, "Andrzej Lawa"
<alawa.news_at_pd80.warszawa.sdi.tpnet.pl> wrote:

>Użytkownik "El presidente" <postmajster_at_interia.pl> napisał w wiadomości

>Nikt ci nie karze działać na domyślnych ustawieniach....

Mnie nikt - nie używam mailerów MS. Ale inni ? Wszędzie gdzie nie
spojrzę jest zainstalowany Outlook i skrypty (standardowe ustawienia
MS) - takie są realia. Ludzie w większości przypadków nie dają się
namówić na zmianę czytnika, lub nawet nie mają pojęcia, że istnieją
inne czytniki. Może się to wydać dziwne, ale większośći ludzi jest
całkowicie obojętne to, z jakiego czytnika kożystają.

PZWMDK.