Re: Polowanie na autora I love you - Montuje grupe Watsonow, aby

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 00:55:14 MET

Cześć,

El presidente wrote:

> Oprogramowanie MS domyślnie samo otwiera wszelkie załączniki.

1. Kto każe używać oprogramowania M$?
2. Kto każe w przypadku używania oprogramowania M$ pozostawać przy
ustwieniach domyślnych?
3. Kto jest na tyle popierdzielony, żeby jeszcze dyskutować z tym jołopem
egspierdem - całkiem duży wątek się zrobił z tej dyskusji. Gdzieś u kogos
w sigu widziałem ,,Nie dyskutuj z idiotą - ludzie mogą nie zobaczyć
różnicy''.

Pierwszy i ostatni raz odezwałem się w tym wątku, ale mam nadzieję, że
choć parę osób pójdzie po rozum do głowy i przestanie zabawiać trolla
egspierda swoją twórczością.

Pozdrawiam,

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--    marcinf -at- globe.net.nz
|    | |    http://www.redrival.com/marcin81/
strona antyspamowa: http://www.redrival.com/marcin81/abuse.html
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny jest w podpisie)