shuttle hot 687v i modem

Autor: Grzegorz Z (grezor_at_priv4.onet.pl)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 22:44:06 MET

Witam wszystkich !!!

Mam pytanie dotyczace ww plyty. Otoz instalowalem dzisiaj na takiej plycie
modem zoltrix spirit - polaczyl sie za pierwszym razem jednak ostatni raz.
Przy nastepnych probach polaczenia wywalal rozne komunikaty.
Po kilku godzinach :-) sprawdzania polaczen, kabli, gniazdek itp.
doszedlem do wniosku ze aby sie polaczyc trzeba odpowiednio palcami
dociskac modem (przy okazji polaczylem komputer z kaloryferem w celu
uziemienia, co tez mialo pozytywny efekt). Kiedy juz to jako tako
podrutowalem ;-) to wyjalem testowy telefon z modemowego gniazdka
phone i znowu sie nie polaczyl.
Ostatecznie jest komputer do ktorego przylaczony jest kaloryfer
(uziemienie),
linia telefoniczna i luzny kabel z modemowego gniazdka "phone" ,a ponadto
czasem musze odkrecic obudowe i dotknac kilka razy modem zeby prawidlowo sie
laczyl i zastanawiam sie czy to normalne.
W ostatnim czasie zakladalem kilka modemow do innych plyt i wydaje mi sie
ze we wspomnianym shuttl-u jakos dziwnie luzno osadzony byl modem w
gniezdzie pci -modem jest sprawny w 99% ale dla pewnosci w przyszlym
tygodniu sprawdze inny tymczasem chce zapytac czy ktos z was nie mial
podobnych problemow z modemem lub jakims innym urzadzeniem pci we
wspomnianej plycie.
Pozdrawiam
Grzegorz Z.