!!! W2k - problem z przerwaniami

Autor: Rafal Bartkiewicz (hiflyer_at_poczta.fm)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 20:51:00 MET

Czesc
Mam zainstalowanego w2k - wszystko pracuje ok, z jednym ale: wszystkie
urzadzenia pracuja na tym samym przerwaniu (11), co owocuje 'czkaniem'
systemu. Nic nie pomaga zmiana slotow PCI czy wyciagnięcie jakiejs karty.
Moj sprzet to: BXMaster, SBLive!, GForceDDR, karta sieciowa Winbound 940. Na
plycie jest kontroler ata66 (promise), ktory rowniez pracuje na przerwaniu
11. Systemowo nie moge tego ustawic, a zmiany w biosie nic nie daja.
Czy ktos moze mi pomoc??? (bo sam nie mam sily juz glowkowac...)
Co dajke SP1 dla W2k ???
Pozdrowienia.