Czy komus sie udalo? ( Abit BH6 )

Autor: MaZi (mazi_at_hot.pl)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 17:20:41 MET

Cze,
    Mam pytanko do abitowcow: czy komus powiodl sie update biosu Abita
BH6 rev. 1.0 do wersji SS? Robilem wszystko wg instrukcji dolaczonej do
plyty i niby wszystko bylo dobrze az przy ktoryms starcie systemu
przeczytalem mily komunikat "bios checksum error" po czym musialem
powrocic do poprzedniej wersji ( KG ).
    Jezeli komus udala sie ta sztuka to prosilbym o przeslanie na grupe
lub priv szczegolowej instrukcji. Zalezy mi na apdejcie biosu do wersji
poprawnie wykrywajacej i obslugujacej Celerona 700.

pozdrowka

--
Mariusz a.k.a. MaZi at mazi_at_hot.pl
SMS: +48601817834_at_text.plusgsm.pl