Re: O Matroxie g200 i Agpx2 wreszcie działającym

Autor: Marcin Witek (wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 17:00:37 MET

Retal <mironek_at_friko2.onet.pl> wrote:
: Może jestem stary i niemodny ale ucieszyło mnie że po wielu bólach mój
: Matroxik g200 wreszcie pracuje na Agpx2 na moim Soyo BX po wymianie biosu na
: najnowszy w grafice.Co firma to firma i lepiej późno niż wcale

  O ile wiem to na BX problemow raczej nie bylo, inna sprawa z LX. Sam mam
BX i co prawda G400 ale od poczatku chodzilo OK. Wczesniej sprawdzalem z G200
i tez bylo w porzadku. Plyta Sono (nie Soyo !) PB1408.

Wit