Re: ATI Rage II+

Autor: NEWS (ppp_at_ppp.pp.p)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 11:17:25 MET

Karta jak karta 4MB . Mam taką i działa bez problemów.
O poważnym graniu nie ma mowy (ewentualnie Aoe2,Heroes itp.), ale osiąga
1280x1024 (czy jakoś tam).
Do pracy w aplikacjach biurowych to super. Problemów nie notuję.

Użytkownik agasoft <agasoft_at_zeus.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8v9nrn$rb1$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...