Pentagram Omen 56 + Win ME = klopoty :(

Autor: j4cq_at_my-deja.com
Data: Mon 20 Nov 2000 - 10:19:21 MET

Witam.

Otuz mam problem z modemem Omni 56 pod Win ME Nie tyle z instalacja co
z dzialaniem tegoz urzadzenia pomijam fakt ze modem nie wykrywa sygnalu
lini (mozna wylaczyc wykrywanie ) ale najbardziej mnie denerwuje to ze
w trakcie nawiazywania polaczenia (po negocjacji protokolu) nastepuje
totalny pad systemu (blad ochrony sytemu). Czy ktos sie spodkal z taka
sytuacja? Jezeli ktos zna rozwiazanie to bede bardzo wdzieczny.

Moja konfiguracja:

duron 600
Win ME Eng
128 ram