Re: plyty ABIT BE6-II a pamiec

Autor: Robek (robczer_at_box43.pl)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 08:51:10 MET

Pieprzysz glupoty Piotrusiu.
Mam ta plytke i trzy dni spedzilem zeby odkryc
ze dopiero po wlozeniu DIMM do trzeciego
slotu (i dokladnie tego) komputer przestaje sie wieszac
i normalnie daje sie uruchomic.
Wystarczy kosc przelozyc np. do zlacza 1 lub 2
i mowie Ci co sie zaczyna dziac, wszystko
wlacznie z Windows spowodowal blad ochrony ....
cyrk

Robek

Użytkownik "Piotr :-)" <Piotr_at_narccomp.cjb.net> napisał w wiadomości
> opowiadasz glodne kawalki ABIT chodzi zawsze bez wzgledu gdzie jednego
DIM-a