czy ktos posiada plyte GA-5AA

Autor: Roman Lewiński (renrom_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 08:18:40 MET

Witam

Jezeli ktos posiada taka plyte to mam prosbe

Czy moglby mi podeslac ustawienia w Biosie tej plyty?
Nie wiem co sie dzieje, ale osiagi mojego procka K6-2 400MHz w tescie
TestCPU sa mizerne.

Zwlaszcza wyniki w Memory 2, Calculations oraz Drystones

Memory 2 - 39 a u innych na innych plytach osiaga wartosc ponad 670

Calculations - 47 a u innych ponad 120

Dhrystones - 67 u innych ponad 140

Dodatkowo ten programik nie pokazuje zaby procek korzystal z pamieci
L2 .....
Sandra wskazuje, ze na plycie jest 512kB L2
Wiec czemu procesor z niej nie korzysta?

Wiec co jest nie tak ... moze ktos zna jakies sensowne wyjasnienie.
Bardzo prosze o jakiekolwiek sugestie ........

--
_/_/   Roman Lewiński   _/_/